FAQ

Нам дуже прикро, що у вас не прийняли Дію. Ми готові допомогти вам виправити це — напишіть нашій службі підтримки

Для цього вам потрібно вказати:

  1. назву організації, де не прийняли е-паспорт;
  2. місцезнаходження організації або відділення;
  3. дату та орієнтовний час ситуації;
  4. обставини, за яких вам відмовили.
  5. ім’я співробітника який відмовився прийняти Дію

Якщо ситуація є винятком і ви дійсно не можете використовувати е-паспорт, то служба підтримки вас про це повідомить.

Перелік винятків: 

  1. Перетин державного кордону України, крім випадків необхідності підтвердження особи громадянина України під час в’їзду в Україну;
  2. В’їзд на тимчасово окуповану територію України та виїзд із неї;
  3. В’їзд, перебування, проживання або пересування в межах прикордонної смуги, вихід у територіальне море та внутрішні води України.

Законодавчі норми, на які ви можете посилатись для захисту своїх прав:

  1. Право громадян України використовувати е-паспорт та е-паспорт для виїзду за кордон передбачено Законом України “Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус” (Закон про ЄДДР).
  2. Так, згідно зі статтею 14-1 Закону е-паспорт і е-паспорт для виїзду за кордон пред’являються особою замість та без додаткового пред’явлення паспорта громадянина України, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, документів (відомостей, даних) про реєстраційний номер облікової картки платника податків, про місце проживання.
  3. Відмова органу державної влади або органу місцевого самоврядування в наданні адміністративної послуги через використання заявником е-паспорта/е-паспорта для виїзду за кордон з 23.08.2021 є порушенням Закону України. Посадові особи можуть бути притягнуті до дисциплінарної, цивільної та адміністративної відповідальності.
  4. Зокрема, адміністративна відповідальність передбачена ст. 166-27 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Санкція за таке правопорушення передбачає накладення штрафу від двохсот до чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (3400-6800 грн).

За допомогою оновленого застосунку Дія 2.0 українці можуть отримувати доступ до своїх цифрових документів у потрібних життєвих ситуаціях у декілька кліків — під час отримання відправлення на пошті, адміністративних, фінансових, банківських послуг тощо. Якщо ви або ваша організація робите ксерокопії документів або перевіряєте особу, то завдяки Дії ваше життя стане зручнішим і ви не хвилюватиметесь про забуті документи. Під’єднайте Дію до вашого бізнесу! Напишіть команді впровадження у Telegram: @DiiaStart.

На зворотній стороні кожного документа в застосунку є QR-/штрихкоди. За допомогою них можна перевірити дійсність цифрового документа чи поділитися його копією. QR-код є унікальним, він діє лише 3 хвилини. Кожен може зчитати будь-яким своїм смартфоном і перевірити дійсність документа іншого користувача Дії. Штрихкод також потрібен для перевірки документа або цифрової копії — його можуть зчитати лише партнери Дії. Наприклад, організації, банки, магазини, готелі тощо. Щоб отримати такі коди, просто натисніть на картку потрібного документа.